Jäsenyys

Seuran jäseneksi voidaan hakemuksesta ottaa lääkäreitä ja muita henkilöitä, jotka harjoittamallaan tutkimustyöllä tai muulla tavalla ovat osoittaneet kiinnostusta perinatologiaa kohtaan. Moniammatillisen seuramme jäsenistö koostuu synnytyslääkäreistä, lastenlääkäreistä, kätilöistä sekä vastasyntyneitä hoitavista sairaanhoitajista.

Suomen Perinatologisen Seuran jäsenmaksu on 50 euroa. Seuran jäsenet voivat osallistua seuran koulutuksiin, ja he voivat lukea jäsensivuilta  Napanuora-uutiskirjeitä sekä luentolyhennelmiä.

Mikäli haluat seuran jäseneksi, täytä alla oleva sähköinen jäsenhakemus, tai täytä tulostettava hakemus ja postita se toimistoomme. Seuran jäsenet saavat oikeudet www-sivujen jäsenalueelle, josta löytyvät koulutuspäivien luentomateriaalit ja Napanuora-uutiskirjeet.

Mikäli olet jo jäsen, pääset kirjautumaan ja luomaan oman salasanasi. Käyttäjätunnus on oma sähköpostiosoitteesi (kirjaa käyttäjätunnuksesi ja klikkaa kohtaa "Unohditko tai haluatko luoda salasanan").  Mikäli tarvitse lisäohjausta ota yhteyttä toimistoon: toimisto(at)perinatologinenseura.fi jäsensivuille.

Jäseneksi liittyminen

Osoitteenmuutoksissa, jäseneroissa ja muissa jäsenasioissa ota yhteyttä toimistoomme:

Suomen Perinatologinen Seura ry./Duodecim
PL 713
puh. (09) 618 851
Yhteyshenkilö: Tarja Junttila, puh. (09) 6188 5230

toimisto(at)perinatologinenseura.fi (korvaa (at) merkillä @)