Simulaatioviikko

Suomen Perinatoginen Seura haastaa kaikki Suomen synnytyssairaalat mukaan Kansainväliselle Simulaatioviikolle !

Society for Simulation in Heathcare juhlistaa simulaation käyttöä terveydenhuollon koulutuksissa vuosittain Healthcare Simualtion Week -tapahtumalla. Tapahtuma on vuonna 2024 viikolla 38.

Simulaatioviikko on erinomainen mahdollisuus tuoda simulaatio kaikkien ulottuville ja nostaa sitä esiin erinomaisena koulutusmenetelmänä ja potilasturvallisuuden parantajana. Monissa suomalaisissa sairaaloissa tätä viikkoa on menestyksekkäästi jo vuosia vietetty järjestämällä koko henkilökunnalle suunnattuja tapahtumia ja koulutuksia.

Haluamme nyt haastaa mukaan myös kaikki Suomen synnytyssairaalat!

Tehdään yhteinen asiamme yhdessä näkyväksi!

Lisätietoja kansainvälisestä tapahtumasta löydät SSH:n (Society for Simulation in Healthcare) sivustolta:Healthcare Simulation Week (ssih.org). SSIH:n sivustolla oma sairaala on mahdollista rekisteröidä osallistujaksi ja ilmoittaa millaista simulaatiokoulutusta teemaviikolle on suunniteltu. Hyvistä ideoista voi jakaa tietoa myös tämän sivun kautta - lähetä oman yksikkösi suunnitelmat panu.kiviranta at kuh.fi, niin hyviä idoita ja toimintamalleja voidaan jakaa kautta Suomen.

Olethan Sinäkin mukana!